31 October 2012

Karnival Perpaduan (Minggu Perpaduan) JPNIN Daerah Gombak

Karnival ini telah dilaksanakan pada 20 Oktober 2012 (Sabtu) bertempat di Pusat Rukun Tetangga Kg. Melayu Wira Damai. Antara Pengisian program adalah Pertandingan Membaca dan Bercerita  Peringkat Akhir, Acara Kanak-Kanak (Mewarna, Lego dan Kolaj Bunga Raya), Senamrobik Perpaduan, Ceramah Kesihatan dan Gerai Jualan.
 
Selain itu, program juga turut menyelitkan penyerahan cenderahati dan hadiah kepada pemenang-pemenang pertandingan-pertandingan yang telah diadakan di peringkat Daerah Gombak. Antaranya adalah pemenang Pertandingan KRT Tercantik sempena Kempen Kibar Jalur Gemilang, Pertandingan Bowling Rukun Tetangga Peringkat Daerah Gombak, Pertandingan Kebersihan dan Keceriaan Kelas Tabika Perpaduan, Pertandingan Membaca dan Bercerita Kanak-Kanak Tabika Perpaduan, Pertandingan Kanak-Kanak (Mewarna, Lego dan Kolaj Bunga Raya) serta Pertandingan Gerai Jiran Wanita Tercantik.
 
Program telah disempurnakan oleh Y. Bhg. Tn. Hj. Abdul Halim bin Omar, Pengarah JPNIN Selangor merangkap perasmian bangunan Pusat Rukun Tetangga Kg. Melayu Wira Damai dan Perpustakaan Permainan JPNIN Gombak.
 
Terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam pelaksanaan program tersebut. Syabas!!
 
 

No comments:

Post a Comment